عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....
عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....

من زنده ام

سسسسسلام من زنده ام نگرانم نباشیداز زیر خروار ها شیت و راندو و عکس و مقاله و .... بهتون سلام میکنم نمیدونم کی سرم از زیر این خروارها بیرون میاد که بیام براتون پست بذارم

الانم فقط اومدم از نگرانی درتون بیارم همتونو دوست دارم 

صبور باشد عزیزان من میام انشاالله با یه پست پر و پیمون :-*

دعا یادتون نررررررررررره

نظرات 5 + ارسال نظر
دلارام مهربون دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 14:51

ایشالا همیشه سرت شلوغ باشه گلمممم.. پویا و فعال و خوش بدرخشی

ممنون خانومی

✖ شنل قرمـزی ✖ دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 00:36 http://banooye-shenelpoosh.blogsky.com/

سلام خانمممممممم
چیکا میکنی با خودت
بسه دیگه بابا
استراحت کن یکم

سلاممممم
منم پدر خودمو در اوردم خخخخخ چشم

خآنوم چی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 00:04

جات خیلی خالیه دختر خوب:(

اااااااااااااامدددددددددددددددددددم

خانوم خونه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 19:06 http://www.ganje-man.mihanblog.com

عزیزمممممممممممممم
قربونت برم همین که بیادمون بودی و اومدی کلی ارزش داره...
موفق باشی خانومی

عزیز دلییییییییی

معصوم شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 09:31

چندباری اومدم و نظر گذاشتم و انگار که نه انگار دوستای قدیمی هستیم

عزیز دلم ناراحت نشو من به هیچکس سر نزدم وقت نشده منو ببخش میام حتما ادرس وبتو گم کردم سرچ میکنم گوگل پیدات میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.