عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....
عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....

سالگرد عقد

سلام دوستای بی معرفت

ذوقتون واسه نوشتنم کاملا معلوم شد...تا نبودم بیشتر پیداتون میشد تا الان که هستم و پست گذاشتم

میدونم سرتون گرمه زندگیه امیدوارم مشغول روز های خووووووووووووووب باشید



هنوز یه هفته ازشروع ترم جدید نگذشته و سر کلاس دانشگاه دوممم هنوز نرفتم فقط دانشگاه اولم رفتم و با حجم وسییییییع کار و پروژه روبرو شدم

احتمال اخر ترم باید همه الفاتحه مع الصلوااااااااااااااااااات بگید

1 اسفند93 عقد رویایه من همسری بود

و امشب میخواییم سالگرد عقدمون رو جشن بگیریم خیلییییی ذوق دارم واسه شب

گرچه این چند روز همش ناراحتی پیش اومد بین من وهمسری اما امروز خوبیم... دعا کنید شب به بهترین نحوه بگذره

انشاالله بعد جشن میام واستون تعریف میکنم

فعلا کیک سفارش دادیم شام هم قراره همو رو رستوران دعوت کنیم  ژله و اینام میخوام درست کنم

کادو هم خریدم ..کادو کردم واسه شب انشاالله


خب هفته جدید با دوتا پست پر ملاااااااااااات در خدمتتونم هم تعریف از جشن سالگرد عقد هم تعریف عقد که با یاد اوریش غرررررررق لذت میشم هم شاید از نامزدی بگم !!
خب دیگه یه دنییییییییییییا دوستتون دارم مراقب خودتون و مهربونیاتون باشید

لاک و گل سر

سلام گلیا


دخترا بیاید همه یه پست بذاریم از کلکسیون لاک ها و گل سرامون

این یه چالشه

هرکی هرچقد داره بذاره عب نداره

من عاشق خرید این دوتام ...

البته خودمم  گاهی گل سر درست میکنم... خوبه گلسراتون رو ببینم ایده میگیرم

اگه همه راضی هستید کامنت بذارید تا یکی دو روز اینده همه این پست رو بذاریم

ترس+تولد+قشم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به طرز عجیبی امروز خوش گذشت... از اون وقتا بود که باید گفت قدرت خدا :))))

دلم یه درد و دل حسابی میخواد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سفر شیراز +عکساش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس آتلیه عقدمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برگشتم

سلام من از شیراز برگشتم امروز ظهر ساعت 3

الان اومدم آپ کنم واسه یکی دوتاتون نظر گذاشتم یهو بی حال شدم... خسته ام خوابم میاد فردا میام !:)))))))))))))

تمومی امتحانا...+بعدا نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.