عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....
عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....

تنبلی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شیراز 16 تیر 95

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جمعه 11 تیر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حلالتون نمیکنم

به همین ماه خدا قسم که فقط چند دیقه ی دیگه ازش مونده خانواده همسرم رو هیچوقت حلال نمیکنم

همه ی کاراشون با ریاست همه ی کاراشون مسخره و مزخرفه

خدا میبینه خدا جای حق میشینه ازش میخوام جواب همه ی رفتاراتون رو همین طور که خودش میدونه بده

فقط سپردمتون به خود خودش.... خودش دلشکسته ی من رو میبینه خودش خوب میدونه با دلشکسته ها چه کنه و با کسایی که دل میشکنن هم چه کنه


خدایا فقط منتظر خودتم


تعطیلات منم شروع شد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شش روز دیگه امتحاناتم تمومه میام و از خجالت همتون در میام منو ببخشیدددد بوسسس