عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....
عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....

بی معرفتم نه؟؟؟؟

اما بخدا هفته قبل بهتون گفتم این هفته میام اما از یکشنبه مریضضضضضضضضضض شدم

همش تب و لرز و اسهال استفراغ

امروز یکم بهترم میام پیشتون کم کم ....صبور باشید گلای من


خانم چی جونم من معذرت میخوام که نیومدم پیشت اما بخدا اگه واست نظر نذاشتم ولی حسسسسسسسسسسابی دعات کردم

با هر حرفی که توی پست یکی مونده با اخرت نوشته بودی خوندم اشک تو چشام جمع شد:(((( واست دعا میکنم خیلیییییییی زیادددددد

سما جان تو رو هم حسسسسسسسسسابی دعا کردم خیلیییییییییی دغدغه ی ذهنیم شما دو نفر شدید:(((( سما خیلی صبوری خیلی خوبی

خدا بخاطر این صبوریت و خوبیت برات بهترینا رو رقم بزنه ... فقط میتونم برات دعا کنم دورا دور:((


گلی جانم تسلیت میگم من انقد وابسته به کسی نیستم شاید نتونم درکت کنم اما از ته ته دلم ناراحت شدم وقتی عکس بابا بزرگت رو دیدم چشام اشکی شد

خلاصه این روزا حال و احوال هیچکدومتون خوب نیست بهتره بگم هیچکدوممون منم حسابی این روزا گریون و ناراحتم:((((


خانم خونه (گنج من) عزیزم مرررررررررررسی که انقد به فکرمی مرسی که انقد مهربونیییییییی

مرسی که همیشه میای پیشممممممم دوستت دارم گلم... انقد دلتنگی خانواده رو نکن عزیزم... خودتو عذاب میدی:( سعی کن منتظر دیدارشون باشی و وقتی میری دیدنشون نهایت استفاده رو ببری ...

بانو پاییزیه گلم اخرین واکسن تبسم خانمی هم مباررررررررررررررک یعنی واقعا خیلیییییییی بده تبریک که دیگه تمووووم شد :))

انیتا خانم خیلیییییییییی خوشحالم برات که بهتری عزیزم انشاالله درد و بلا واسه همیشه ازت دور شه ...فقط یه دلخوری ازت دارم :( چرا رمزتو واس من نذاشتی؟؟؟؟


بلاگرررررررر بزرگ من خوشحالم که از شوهر به همسر جان تغییر پیدا کرد خخخخ و اینکه خوشحالم همسریت به حرفات گوش داده مثلا کمکم میده و ظرفات رو میشورررررره

بااااااااور کن مردا اصلا اهل کار نیستن وقتی کار میکنن یعنی خیلیییییی کار شاقی کردن قدرش بدون:))) عاشق عکس لب رود خونه ایستادی هستمممم خوشکل من


شنل قرمزی خانم کم پیدااااااااا کعلومه کجایی تو دختررررررر؟

دلارام جانم امیر محمد بزرگ شده؟؟؟؟؟ حسابی آتیش میسوزونه؟؟ فداششش شم:*

سرورو گلی تبریک بابت عروسی خواهر شوهرت... عکس بگذذذذذار ببینمت


نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم خونه جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 http://www.ganje-man.mihanblog.com

دلم واست تنگ شده نازبانو جونم . . .

همیشه میام و نیستی

من بیشترررررررررررررر
میاممممممممممممممم

بانوی دی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 20:20

کجایی ناز باااااانو؟؟؟؟ باز دوباره رفتی ک:(
دختر هنرمند دلمون برات تنگ میشه...:(

من زیر خروار ها خروار شیت و کارای دانشگاهم

من خیلی بیشتررررررررررررررر
میام حتما

بلاگر کبیر ^_^ دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 13:13

عزیزم
مرسی از محبتت :*
امیدوارم الان خوب خوب باشی..

عزیزمی
خوبم

خانوم خونه یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 21:32 http://www.ganje-man.mihanblog.com

هنوز نیومدی نازبانو جونم ؟
بیصبرانه منتظرتم و دلم واست تنگ شده عزیزم

میام بازم صبر کن ... عجب رویی دارم نه؟؟؟؟؟؟؟

منممممممممممم

ماجراهای خونه یک بانو پاییزی یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:58

سلام آجی
آخی خدا بد نده چرا آخه؟ان شاءالله که زودی خوب شی و برگردی پیشمون دلمون برات تنگه خو دختر

سلام گلم
انشاالله

صاحبه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 16:12

منم حذف کردی از وبت نامرد؟

خانوم خونه جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 19:03 http://www.ganje-man.mihanblog.com

عزیزم نازبانو جان...من بیادتم هر روز...بهت سر میزنم ولی نیستی...
کاش زود به زود بیای وب

منو ببخش آجی

خانوم خونه پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 08:04 http://www.ganje-man.mihanblog.com

نازبانوی مهربونم...سلام...صبح روز تعطیلت بخیر...
روز عیده دیگه...روز اقایون مبارک...ایشالله بهتون خوش بگذره و کنار همسرت همیشه شاد و خوشحال باشی...
خانومی تو انقد خوبی مگه میشه تو رو فراموش کرد...
من خییییییییییییلی دلم تنگ شده بود...ایشالله دیگه هیچوقت مریض نشی عزیزجان...هیچوقت

سلام خانوم گل
ممنون عزیز دلم همچنین شما
شاد و خوشبخت و خندون باشی
خوبی از خودته آجی
منم انشاالهههههههههههههههههههههههههههههه

بانوی دی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 01:54 http://banooye-dey.blogfa.com

عزیزم انشالله همیشه دلت شاد باشه و هیچ وقت ناراحت و گریون نباشی ناز بانو جووون:*

انشاالله ممنون از لطفت خانومی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.