عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....
عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....

من اصفهانم ....

با وجود مامانم هیچ جااااااااااااا خوش نمیگذره 

گند بزنه اخلاق مزخرفشو که دلم خون شده :((




شماها خوبید؟هنوز وقت نکردم‌نظرات چند تا پست رو‌تایید کنم.ممنون از خانم‌خونا عزیزم که همیشه به یادمه و واسم نظر میذاره منو ببخش وقت نکردم بیام پیشت.....


این روز های تعطیلات پیش همسراتون بهتون‌خوش بگذره.... 



ارزومه زودتر برگردم شهر خودمون....دلم یه بغض گنده داره ...چشمام ثانیه به ثانیه اشکی میشه :((



نظرات 4 + ارسال نظر
سُـرور جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 23:09 http://www.life-s2.blog.ir

سلام ناز بانو جانم.. خوبی عزیزم.. اخاخ .. امان ازین حالا.. ازین شرایط.. عزیزم امیدوارم که بهتر شه اوضاعت.. خیلی وقت بود ازت بیخبر بودم...
امیدوارم هر جا باشی شاد باشی.. سرت سلامت..

سلام سرورو خانم بی معرفت؟؟ پارسال دوست امسال اشنا
رفتی که رفتی هاااااا
چند بارررررررررررر اودم وبت نظر گذاشتم اما اصن نیومدی پیدات نشد
ممنون عزیزم
مچکرممممممممم همچنین شماااااااا... میام پیشت

سلام مهربونم من مامان تبسمم یادم نیس بهت اطلاع دادم برگشتم بلاگفا یا ن
آجی گلم عیدت مبارک امیدوارم بهترین سال برات باشه
غصه هیچی رو نخور الهی فدات شم چرا چشمای خوشگلت باید اشکی بشه
بخند گلم بیخیال اطرافیانت شوزندگی همینه دیگه ی روی بدم داره ولی ما باید سعی کنیم کنارش بزنیم و فقط شادی کنیم که میگن دنیا فقط دوروزه پس بیخیال غم و غصه ها..فقط از همه چی لذت ببر
خواهری راستی عکسای عقدتم دیدم معععررررکههههه بود یعنی عاشقشون شدم لباست واقعا حرف نداشت خیلی عالی بود ان شاءالله خوشبخت بشی مهربونم
گلم ببخش دیر به دیر بهت سر میزنم بخدا سرم خیلی شلوغ بود همش تو خرید و سور و سات عروسی برادرشوهرم بودم شرمنده روی ماهت شدم

سلام عزیزم.... از وب خانم چی فهمیدم رفتی بلاگفا ... همه پستات رو هم خاموش خوندم حالا میام پیشت گلم ...

بالاخره سفر با همه خوبی و بدی هاش هم تموم شد ...ممنون از حرفات یکم اروم شدم

واقعا؟؟؟؟؟ مرسسسسسسسسسسسسسی عزیز دل چشات قشنگ میبینن
ممنون شما هم خوشبخت بشی عزیزم
عب نداره منم خودم بیش از اندازه سرم شلوغه
میام پیشت

گلی جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 10:52

آجی جانم سال نوت مبارک باشه

ایشالا اصفهان بهتون خوش بگذره
خونه ما هم تشریف بیار عزیزدل

درمورد مامانت هم واقعا متاسفم
سعی کن کمتر حساسیت به خرج بدی تا کوفتت نشه سفر

قربون دلت
اذیت نکن خودتو:(

سال نو شما هم مبارک شاد و خوشبخت کنار همسرت زندگی کنی خانومی

ااا نمیدونستم اصفهانی هستی گلی
وگرنه قرار میذاشتیم همو ببینیم

واقعا به یه مشور نیاز پیدا کردم...

خانوم خونه چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 08:34 http://www.ganje-man.mihanblog.com

نازبانوی عزیزم؟مگه میشه من به یادت نباشم...اصلا تو انقد خوبی که همش توو یادمی عزیزجان....
الهی قربونت بشم...کاش تنها میرفتین نازبانواینجوری همش ناراحتی و اشک....درکت میکنم...تحمل کن ...
ایشالله امسال اخلاقش باهات بهتر بشه...
نزا سفر بهت بد بگذره عزیزدلم...
خیلی مواظب خودت باش ...
بپر بغلم.....

تو عزیز دلییییییی
خوبی از خودته عزیزم... من که بی معرفتم

نمیشه مامانم از الان برنامه چند تا سفر باهم بودن دیگه هم ریخته
فقط باید تحمل کرد
امیدوارم اما هیچ تغییری نمیکنه
مرسسسسسسسسسسسسسی اومدمممممممم منو بگیر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.