عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....
عاشقانه های من و همسرکم

عاشقانه های من و همسرکم

اسراف میکنم در دوست داشتنت... خدا اسراف کنندگان عاشق را دوست دارد....

اخرین‌پست

سلام

چون قول دادم امروز دوتا پست بذارم الان ساعت ۴صبحه و من باگوشی واستون پست میذارم

 خواستم اخرین‌پستم رو مروری داشته باشم بر سال ۹۴ای که گذشت

سال ۹۴ هم پر بود از اتفاقات خوب و بد ... خدا روشکر میکنم که اتفاقات خوبش بیشتر از بدش بود....

سفر های خوب دو نفرمون ...جشن های مختلف ... سالگرد نامزدی و عقدمون ...اماده شدن عکس و فیلم عقد... تفریحات شبانه و روزانه و حتی دزدزکیمون ... کنار هم بودنامون .... خنده ها و شادی هامون.... خیلی و خیلی اتفاقات خوب دیگه


الان یک سال و نیمه که با همسری هستیم و دومین عید باهم بودنمون رو میخواییم بگذرونیم

از همسرم راضیه راضیم..... شکرت خدای خوبم

تقریبا یه ساعت پیش با همسری صحبت میکردیم و تصمیماتی واسه سال جدید گرفتیم

هنوز تاریخ عروسیمون مشخص نشده چون فعلا درگیر پول جمع کردنیم تا خونمون رو کار کنیم ... فعلا منتظریم زمین باغیه همسری رو بفروشیم .... اما شاید اخر سال ۹۶ازدواج کنیم ...توکل برخدا

 تقریبا بعد از عقدم رابطم با مامانم بدتر شده ...گرچه از اول رابطه ی خوبی نداشتیم اما انقدر بحث و دعوا هم نداشتیم

شاید خیلی جاها تقصیر من بوده اما هرچی بوده تصمیم گرفتم سال جدید کنتر عصبی بشم کمتر صدامو بلند کنم و بیخیال باشم

تصمیم گرفتم بیشتر درس بخونم بیشتر کتاب بخونم

نمازام رو بیشتر سر وقت بخونم نماز قضاهامو به جا بیارم روزه قضاهامو بگیرم... حجابم رو بیشتر رعایت کنم کمتر ناراحت بشم به اعصابم مسلط باشم و کمتر دلخوری بین خودم و همسری پیش بیارم صبوووووووور بشم و زود قضاوت نکنم و خیلی کارهای دیگه....خدایا توکلم‌به خودته سال جدید سال خوب و پر از یاد خودت داشته باشیم...

دعا میکنم همه ی دوستای وبلاگیم سالی پر از شادی و نشاط و خبرای خوب داشته باشن

خدایا شکرت بابت سالی که گذشت شکرت بابت سلامتی که به خودم و خانوادم دادی شکرت بابت داشتن همسری مهربون شکرت که شدیدااااا هوامو داشتی شکرت شکرت شکرت

از همتون معذرت میخوام که نتونستم مدتی بهتون سر بزنم کارهای دانشگاه واسه بعد ۱۳شدیدا زیاده از بعد تعطیلی دانشگاه دور تحویل پروژه ها  بودم و وقت نکردم..ممنون که درکم میکنید انشاالله سال جدید تصمیم دارم بیشتر بنویسم تا خاطرات روزهای خوبمون رو نگه دارم

از خدا میخوام مشکلات همتون رفع شه به خصوص خانم چی جانم که شدید به فکرشممممم عزیز دلم من دارم میام اصفهان تا ۶ اوم اگه اینجا رو میخونی شمارت رو برام بذار اگه شد قرار بذاریم همو ببینیم....

گلی و زینب و دوتاخانم‌خونه ها و صاحبه و ایدا و سما و دلارام و شنل قرمزی و زهرا و شمیم و فرزانه و همه 



نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم خونه سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 12:14 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم....خوبی ؟
عیدت مبارک....قالب جدید مبارک
دلم خیلی واست تنگ شده خیلی دیر به دیر میای وب ....
ایشالله مسافرت بهت خوش بگذره....
ایشالا سال جدید پر باشه از اتفاقای خوب واست عزیزدلم....

سلام خانوم گلی مرسی
سال نو شما هم مبارک... ااا قالبم خوبه؟؟
اره درگیری ها زیاده... عید و خونه تکونی و کارای بیش از حد دانشگاه که وقت سر خاروندن نذاشته حتی روزهای تعطیل هم دارم انجام میدم
مرسی عزیز... چشمم اب نمیخوره

انشاالله ... واس شما هم همین طور

بانوی دی سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 02:50 http://banooye-dey.blogfa.com

سلام عزیزم. خیلی دلم برات تنگ شده... همیشه هنرمندی هات تو ذهنم هستتتت و یادت میکنم... انشالله ک سال خوبی در پیش رو داشته باشی و عیدتم مبارک باشه عزیزم. سالی پراز موفقیت برای خودت و همسرت...

سلاااااااااام خانوم گل... میام پیشت شرمنده که شدید در گیر بودم

مرسسسسسسسسسسسسسی عزیزممم لطف داری...
عید شمام مبارک سال پر از شادی و موفقیت داشته باشی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.